Canon PowerShot SX210 IS goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot SX210 IS goud op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

MeljeuG 16-12-2012

Ik had deze camera gekocht om mee te fotograferen naast mijn spiegelreflex Canon EOS 400D. Deze camera zou vooral gebruikt worden op reis, op de uitstappen waarvoor de spiegelreflex iets te groot en onhandig zou zijn.

Foto's vind ik echt niet van kwaliteit. De foto's zijn allemaal even flets van kleur en scherpte is echt wel ver zoek, veel ruis..vaak overbelichte foto's. Ik zou deze camera zeker niet aanraden aan mensen die iets professioneler bezig zijn met fotografie of zelfs gewoon maar als hobby.

Je kunt natuurlijk niet verwachten dat een compact even goed presteert als een spiegelreflex, maar toch, voor 255€ aan uit te geven had ik echt wel meer verwacht! Nochtans al de reviews waren veelbelovend.

Paddy4u 11-04-2012

Hetzelfde hier. enorme problemen om een scherpe foto te produceren. Heb nu toch al enige camera's gehad maar dit heb ik nog niet meegemaakt. als ik dan de website van Canon raadpleeg krijg ik een hele boel adviezen om de camera heel stil te houden of de Iso bij te stellen. Hallo.. Ze leggen de schuld dus bij de gebruiker. Vandaag de camera terug binnen geleverd om terug naar Canon te sturen. Ben benieuwd

hermina1970 18-04-2012

snap het echt niet, ik heb superscherpe foto's, ook als ik totaal inzoom!! geef het een 10